Flowers, flowers

8:40 PM Mirela♡ 2 Comments

Već neko vrijeme uživamo u sunčanim danima proljeća i mirisu cvijeća. Budući da je cvjetni uzorak sve popularniji ukras na odjeći, odlučila sam s vama u ovom postu podijeliti nekoliko cvjetnih odjevnih predmeta koji su se meni svidjeli. Sva odjeća je sa Zaful stranice te su stvari koje sam odabrala po meni jako lijepe, a i povoljne. Nadam se da će vam se nešto svidjeti. Za svaki komad odjeće ću ispod ostaviti link da možete još detaljnije pogledati stvar ili nešto drugo na stranici. :)


Još jedna košulja, ovaj put plava sa jednim volanom.
Za više informacija klikom OVDJE.

Još jedan plavi komad, ovaj put duža, široka majica/košulja bez ramena.
Do nje klikom OVDJE .

Slatka roza majica, lagana i odlična za proljetne dane.
Nalazi se OVDJE.


I za kraj, jedna haljinica. Prelijepa crna i naravno opet uzorak cvijeća. :)
Nju možete kupiti preko ovog linka (KLIK).

Sviđa li se vama cvjetni uzorak na odjeći?

Nadam se da ćete naći nešto za sebe ili nekoga koga volite. Uživajte u proljeću! :*

You Might Also Like

2 komentara :

  1. Cvetni dezeni su ovog proleća definitivno nezaobilazni, pa im ni ja nisam odolela.
    Sviđa mi se tvoj izbor, posebno prve dve košulje. :)

    Fashion, Beauty and Style

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma ne može im se odoljeti. Hvala ti. :)

      Izbriši